FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN

PENDIDIKAN DI MALAYSIA ADALAH SATU USAHA BERTERUSAN KE ARAH MEMPERKEMBANGKAN LAGI POTENSI INDIVIDU SECARA MENYELURUH DAN BERSEPADU UNTUK MEWUJUDKAN INSAN YANG SEIMBANG DAN HARMONI DARI SEGI INTELEK, ROHANI, EMOSI, DAN JASMANI BERDASARKAN KEPERCAYAAN DAN KEPATUHAN KEPADA TUHAN
MISI SEKOLAH

MELAHIRKAN MODAL INSAN CEMERLANG MELALUI PENDIDIKAN BERKUALITI BERLANDASKAN FALSAFAH PENDIDIKAN NEGARA

21 Februari 2011

Pelajar Terbaik Luar Bandar STPM 2010

Syivero Patrick telah dianugerahkan sebagai pelajar terbaik luar bandar bagi STPM 2010. Pencapaian pelajar ini merupakan satu lagi pencapaian sekolah ini dalam akademik. Adik Selvero juga telah membuktikan, yang keaktifannya dalam kegiatan ko-kurikulum bukanlah penghalang untuk mencapai keputusan cemerlang dalam akademik. Sokongan padu dari guru-guru dan ibu bapa merupakan antara intipati kejayaannya. Selvero yang sering tersenyum dan kuat bermain telah berjaya menangkis pendapat sesetengah orang yang sering mempertikai keaktifannya dalam kegiatan ko-kurikulum. Tahniah Selvero. Tahniah kepada guru-guru SMK Kota Marudu terutama sekali guru-guru tingkatan 6.

3 ulasan:

Tanpa Nama,  22 Februari 2011 pada 8:02 PG  

Tahniah kepada pelajar dan guru-guru. Rasa terharu juga kerana sekolah yang pernah saya bertugas di tahun 70an dahulu disebut-sebut di peringkat kebangsaan kerana kecemerlangannya.

Unknown 24 Februari 2011 pada 6:30 PG  

congratulation to Sylvero Patrick!! congratulation to all the teachers. congratulation to SMKKM.

khung pow since 2007 4 Mac 2011 pada 7:08 PG  

hidup sio...... kami ahli2 khung pow bangga dgn kjayaan kamu, kamu berempat-sio papai tgku ijat n ancai telah buktikan bhawa kuat main bkn faktor kegagalan..... kamu berempat jgn lupa klau udah dapat kerja blikan cikgu2 smk kota marudu makanan tempat kedai makcik tempang ok... :)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP