FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN

PENDIDIKAN DI MALAYSIA ADALAH SATU USAHA BERTERUSAN KE ARAH MEMPERKEMBANGKAN LAGI POTENSI INDIVIDU SECARA MENYELURUH DAN BERSEPADU UNTUK MEWUJUDKAN INSAN YANG SEIMBANG DAN HARMONI DARI SEGI INTELEK, ROHANI, EMOSI, DAN JASMANI BERDASARKAN KEPERCAYAAN DAN KEPATUHAN KEPADA TUHAN
MISI SEKOLAH

MELAHIRKAN MODAL INSAN CEMERLANG MELALUI PENDIDIKAN BERKUALITI BERLANDASKAN FALSAFAH PENDIDIKAN NEGARA

18 Oktober 2010

PROGRAM MENANAM POKOK






SMK KOTA MARUDU; Alam sekitar yang nyaman nan menghijau merupakan elemen penting dalam proses merangsang minda pelajar. Selain itu, ia mampu mengurang rasa stress setelah seharian berdepan dengan buku. Justeru itu, Pentadbir sekolah dengan kerjasama PIBG telah melancarkan program menghijaukan kawasan sekolah, yang juga merupakan salah satu aktiviti khusus dalam program lepas peperiksaan PMR. Pelancaran ini telah dilakukan pada Jumaat lepas oleh Yang Dipertua PIBG, Encik Mujin bersama Pengetua, Puan Tan Poh Choo.

1 ulasan:

Tanpa Nama,  24 Oktober 2010 pada 11:33 PTG  

Salam,
Terasa sebak juga sewaktu blogwalking, saya terjumpa blog ini. Terus imbauan kenangan saya kembali dan membuatkan saya menulis satu posting http://catitanalamaya.blogspot.com/2010/10/dunia-disempitkan-oleh-internet.html

Saya pernah bertugas di sekolah ini pada tahun 1976-1980 sewaktu bangunan sekolah berada di pekan lama dahulu. Syukur kepada Allah kerana mempertemukan saya dengan blog ini dan tahnah kepada semua pihak yang mengusahakan blog ini. Terasa tali silatulrahim saya dengan institusi di mana saya memulakan karier saya.
zaharibb@gmail.com

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP